Hi ! :)

   Hi all , aku baru buat new blogger .. New design .. Tahun ini target aku banyak sangat.. Tetapi blog aku ini , aku mahu menluahkan isi hati aku, perasaan aku dan hendak mencari pengalaman yang lebih bermanfaat.. :)
Aku ni susah nak cari idea untuk kongsi pelbagai kisah .. Tetapi aku berkongsi cerita kisah aku .. Ini kerana aku tidak mempunyai kawan yang betul-betul boleh jadi kawan baik ..

  Ni dekat sekolah jadi kawan dengan aku .. Bila dekat luar sudah jadi sombong , lupa kawan baik dan pelbagainya.. Izinkan aku menperkenalkan diri aku .. Nama aku ialah Adam Azrai . Umurku anda mesti sudah tahu , sekiranya tidak tahu ? Tidak mengapa . Aku ni seorang `NERD' dan memakai spec mata . Aku  ni tidak hensem , kaki bangku , selekeh dan lain-lain .. Hobi aku suka ride Fixed Gear dan suka memasak .. Aku ini still belajar and last badge 'PMR' for 2013..

   So sampai disini sahaja aku boleh memperkenalkan diri aku .. Sekira bahasa saya guna 'Aku' terhadap orang lebih tua .. Saya meminta maaf sekiranya terkasar bahasa terhadap anda .. Selamat Malam Semua .. Have a nice day :)

   Assalammualaikum :D